یزد دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 25 مهر 1391
بازدید : 633
نویسنده : مصطفی کارگر
 دانلود بازی Borderlands 2 سرزمین فتنه

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare|
|نسخه ی کامل همراه با کرک معتبر SKIDROW |

|به همراه آپدیت شماره 4 اسکیدرو |
|به همراه دی ال سی Mechromancer |
|به همراه دی ال سی Season Pass |
|به همراه دی ال سی Creature Slaughter Dome |
|به همراه دی ال سی Moxxi's Rocket Launcher |
 دانلود بازی Borderlands 2 سرزمین فتنه

 

 

نام بازی: Borderlands 2
پلتفورم : pc
ژانر: Sci-Fi First-Person Shooter
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Games
مد بازی : Single/ Multi Player
حمایت توسط : Gearbox Software
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

زمانی که Borderlands راهی بازار شد، یک بازی کاملاً متفاوت از سوی استودیوی Gearbox بود. بازی ای که توانست یک شبه ره صد ساله را طی کند و به یکی از محبوب ترین بازی های نقش آفرینی این نسل تبدیل شود. این عنوان به قدری زیبا بود که بسیاری از بازیسازان مطرح، آن را تجربه کردند و از این ساخته استودیوی Gearbox به عنوان یک بازی به یادماندنی و زیبا یاد کردند.
 


 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , اکشن , استراتژیک , ماجراجویی , ,
:: برچسب‌ها: مشکل در بازي سرزمین فتنه , معرفي بازي هاي جديد , دانلود , دانلود بازي 2012 , دانلود رايگان بازي , دانلود رايگان بازي کامپيوتر , دانلود رايگان بازي زيباي سرزمین فتنه , راهنماي نصب بازي سرزمین فتنه , سرزمین فتنه ,
تاریخ : سه شنبه 25 مهر 1391
بازدید : 569
نویسنده : مصطفی کارگر
 دانلود بازی PES 2013 فوتبال تکامل حرفه ای

 
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare|
|نسخه ی کامل
SKIDROW جایگزین نسخه ی دمو شد |
|دی ال سی summer transfers افزوده شد |
|دی ال سی boots افزوده شد |
|پج ورژن 20. افزوده شد ،مشاهده ی ویژگی های پچ دوم، و دو DLC قبلی از اینجا |

 دانلود PES 2013 فوتبال تکامل حرفه ای

 

 
نام بازی: PRO EVOLUTION SOCCER 2013
پلتفورم : pc
ژانر: Sports game
نوع فایل : SKIDROW
زبان: MULTI
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
مد بازی : Single/Multiplayer
حمایت توسط : Konami
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه 2011 آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند. عرضه PES2012 نوید بخش بازگشت کونامی به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه 2013 که چند روزی از معرفی آن نمی گذرد قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد.


:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ورزشی , بازی ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال تکامل حرفه ای , مشکل در بازي فوتبال تکامل حرفه ای , معرفي بازي هاي جديدPES2013 , دانلود , دانلود بازي 2012 , دانلود رايگان بازي , دانلود رايگان بازي کامپيوتر , دانلود رايگان بازي زيباي فوتبال تکامل حرفه ای , راهنماي نصب بازي فوتبال تکامل حرفه ای PES2013 ,
تاریخ : دو شنبه 24 مهر 1391
بازدید : 719
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود Funky Bee v1.0 بازی ماجرایی زنبور بدبو
 

Funky Bee یک بازی بسیار سبک و عروسکی می باشد که با توجه به حجم کمی که دارد ماجراهای جالبی را رقم می زند. این بازی ماجرایی و زیبا را هم اکنون سایت میهن دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. داستان این بازی به 500 سال پیش بر می گردد. زمانی که یک اژدهای بی رحم و ترسناک قصر و محل زندگی زنبورها را در کام آتش فرو برد. در این بین تعداد زیادی زنبور جان خود را از دست دادند و بقیه ی بازماندگان بار دیگر در کنار ملکه باقی ماندند و با تلاش بسیار زیاد توانستند قلعه ای که در آن زندگی می کردند را بازسازی کنند. پس از همه ی این داستان ها زنبورها توانستند چندین قرن بدون هیچ مشکلی به زندگی عادی خود ادامه دهند تا اینکه به زنبورها خبر رسیده است که عده ای از خرس ها تصمیم دارند به آنها حمله کنند و گویا تعدادی از آنها توانسته اند راه ورود به قلعه و البته عبور از دخمه ی باستانی را پیدا کنند. حال زنبور بدبو تصمیم دارد به تمامی این مسائل رسیدگی کند و پی به حقایق امر ببرد. پس در این بازی زیبا به زنبور بدبو کمک کنید تا قبل از اینکه دشمن آنها را از پای در آورد به فکر چاره باشد و تمامی یاران خود را نجات دهد. شما در این بازی به 35 مکان مختلف و البته شگفت انگیز سر خواهید زد و تمامی گنجینه های بازی را بدست می آورد و با 40 شخصیت مختلف و فانتزی نیز روبرو می شوید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ماجراجویی , ,
:: برچسب‌ها: بازی 2012 , بازی آرکید , بازی آرکید , بازی استراتژی , بازی اکشن , بازی زنبور بدبو , بازی سرگرم کننده , بازی ماجرایی , بازی مبارزه زنبورها , بازی مخصوص کامپیوتر , بازی معمایی , بازی هیجان انگیز , بازی هیجانی , بازی پازل ,
تاریخ : دو شنبه 24 مهر 1391
بازدید : 499
نویسنده : مصطفی کارگر

بازی Tiny Troopers برای مک داستان سربازانی کوچک است که کنترلشان به دست شما داده شده است تا در مراحل گوناگون آن‌ها را به پیروزی برسانید. این بازی که توسط شرکت Chillingo Ltd که عمدتاً آن را با بازی محبوب Cut the Rope می‌شناسیم ساخته شده است در سبک استراتژیک است. در بازی جلوه‌ها و افکت‌های جالبی را مشاهده خواهید کرد و همچنین مراحل زیادی وجود دارند تا پشت سر بگذارید. سربازان و داشته‌های خود را مدیریت کنید تا بتوانید هر مرحله را با کمترین آسیب پشت سر بگذارید و به مراحل بالاتر بروید.

 

tiny troopers بازی استراتژیک و زیبای Tiny Troopers برای مک

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اپلیکیشن مک , دانلود بازی Mac , دانلود بازی Mac OS X , دانلود بازی Tiny Troopers برای Mac , دانلود بازی Tiny Troopers برای Mac OS X , دانلود بازی Tiny Troopers برای Macintosh , دانلود بازی Tiny Troopers برای مک , دانلود بازی Tiny Troopers برای مکینتاش , دانلود بازی استراتژیک برای مک , دانلود بازی برای مک , دانلود بازی مکینتاش , دانلود بازی مکینتاش با لینک مستقیم , دانلود بازی و نرم افزار برای مک , دانلود رایگان بازی مکینتاش ,
تاریخ : دو شنبه 24 مهر 1391
بازدید : 378
نویسنده : مصطفی کارگر

WRC 3 – با یک عنوان رالی روبرو هستیم که استانداردها و قوانین این مسابقات را در خود دارد. شما با انتخاب یک ماشین از کمپانی های لایسنس شده توسط سازندگان بازی، می توانید وارد رقابتی بزرگ شوید و با مسابقات مختلف فصل های گوناگونی را بگذرانید. تنوع ماشین ها آنچنان بالا نیست، ولی خوشبختانه سازندگان سعی کرده اند لایسنس ماشین های معروف این مسابقات را بگیرند . این نسخه با یک موتور گرافیکی جدید به نام Spikengine طراحی شده است تا یکی از بزرگترین نواقص این عناوین که پایین بودن گرافیک بود را حل کنند ، در همین راستا کل بازی از نو طراحی و برنامه نویسی شده است . این بازی دارای ۵۰ تیم مختلف است که در کل دارای ۳۵ اتومبیل لایسنس شده می باشد .

 

WRC World Rally Championship 3-SKIDROW | 3.7 GB

 

WRC World Rally Championship 3 دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود از رپیدشیر WRC World Rally Championship 3 , دانلود بازی WRC 3 برای کامپیوتر , دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 , دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 با لینک مستقیم , دانلود بازی رالی 2012 برای PC , دانلود بازی ماشین جدید , دانلود مستقیم بازی WRC World Rally Championship 3 , دانلود نسخه اسکیدرو بازی WRC World Rally Championship 3 , دانلود نسخه پی سی بازی WRC World Rally Championship 3 , دانلود نسخه کرک شده بازی ,
تاریخ : سه شنبه 31 مرداد 1391
بازدید : 410
نویسنده : مصطفی کارگر

بازی کم حجم دیگریدر این پست قرار داده شده است. یک بازی موتورسواری 3بعدی که در عین حالی که حجم کمی دارد، بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد. توصیه می شود اگر نمی خواهید فضا و امکانات زیادی از سیستم عامل خود را در اختیار یک بازی قرار دهید، این بازی را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی , دانلودبازی کامپیوتر , دانلودبازی ورزشی , دانلودبازی موتورسواری , دانلود Motoracing ,
تاریخ : دو شنبه 30 مرداد 1391
بازدید : 390
نویسنده : مصطفی کارگر

 

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 ! 
(دانلود رایگان  به همراه لینک خرید پستی )

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازیMax Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , اکشن , ماجراجویی , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود , دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 , MAX PAYNE 3 ,
تاریخ : شنبه 28 مرداد 1391
بازدید : 907
نویسنده : مصطفی کارگر

 دانلود نسخه بلک باکس بازی Darksiders II

 
 Darksiders II7 دانلود نسخه بلک باکس بازی Darksiders II

نسخه اول بازی Darksiders با گیم پلی بسیار زیبای خود توانست خود را درمیان بسیاری از طرفداران بازی به یک بازی بی نظیر بدل کند. شما در این بازی نقش War یا همان جنگ یکی از ۴ برادر اسب سوار را دارید که قصد صلح دارند و میخواهند از جنگ آخرالزمان جلوگیری کرده و بشریت را نجات دهند. اما درست نقطه روبروی شما شیطان و دیگر نیروهای شیطانی قرار دارند که برای شما مزاحمت ایجاد میکنند. اما در نسخه دوم بازی که Darksiders II نام دارد شما نقش Death یا مرگ را ایفا میکنید که نسبت به War برادرش کار آزموده تر است و هدف اصلی او آزاد کردن War میباشد. همچنین در طول بازی درگیری هایی هم بین این دو برادر ایجاد میشود که داستان بازی را هیجان انگیزتر میکند. گرافیک بازی بسیار عالی میباشد و طراحی محیط و کاراکترها نیز بی بدیل است. این نسخه از بازی نسخه کم حجم بلک باکس بازی میباشد و ۱۰۰% قابل نصب و اجرا میباشند.گروه سیب دانلود به شما پیشنهاد میکند این بازی زیبا را از دست ندهید.

سیستم موردنیاز

OS: Windows XP/Vista/7
CPU: Any Quad-core AMD or Intel Processor
RAM: 2GB
GPU: Nvidia GeForce GTX 260 512MB Video Card or AMD equivalent
H.D.D: 20 GB – ۱۰GB after Install

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی , download Darksiders II , download Darksiders II blackbox , free download Darksiders I , free download Darksiders II blackbox , بازی Darksiders II , بازی Darksiders II blackbox , دانلود Darksiders II , دانلود Darksiders II blackbox , دانلود بازی Darksiders II , دانلود بازی Darksiders II blackbox , دانلود بلک باکس بازی Darksiders II , دانلود نسخه بلک باکس بازی Darksiders II , نسخه بلک باکس بازی Darksiders II ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


دانلودرایگان نرم افزار دانلود رایگان آهنگ دانلودرایگان بازی های اندروید دانلودرایگان نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر دانلودبازی های موبایل برای جاوا دانلودآنتی ویروس های2012 دانلودفیلم دانلودانیمیشن دانلودنرم افزارهای مذهبی موبایل دانلودنرم افزارهای مذهبی کامپیوتر دانلود نوحه

مطالب وبلاگ چه طور بود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
 عنوان :شتاب دانلود/دانلودرایگان نرم افزارو بازی

آدرس: shetabd.loxblog.com






RSS

Powered By
loxblog.Com